fredag den 23. maj 2014

Update

Okay, så jeg ved godt, at jeg er rigtig langt bagud med at opdatere, men jeg har haft så travlt, siden jeg kom hjem fra New York, at jeg slet ikke kan følge med, men det er jo bare et godt tegn :)

Jeg er lige kommet hjem fra vores afslutningsfest med fodboldholdet. Jeg var egentlig helt færdig med det hold, der var alt for meget drama og pigefnidder til sidst, så jeg var glad da det endelig sluttede! Men her til aften, hvor vi sådan skulle slutte af, gik det op for mig, hvor meget jeg egentlig holder af de her piger, uanset hvor trælse de kan være, er det som om at vi er en stor familie.. Jeg havde brugt sidste weekend på at købe gaver til seniors, for de går ud af skolen i år. Jeg fik at vide, at jeg selv skulle ligge ud, og så ville de betale mig tilbage, jeg skulle barte huske, at give dem min bon. Men søndag aften gjorde jeg selvfølgelig rent og kom ved et uheld til at smide bonen ud, men jeg vidste det ikke.. Så hele tirsdag brugte jeg på at lede efter bonen, men uden held.. Så onsdag begyndte mig at Haley at gå i gennem alt det skrald vi havde, og vi fandt dem heldigvis!! Men videre til vores afslutning.. De havde købt en lille kurv med en masse små søde ting i, og de havde alle skrevet på et kort til mig, og så havde de en kasse, hvor de alle smed små noter ned i til mig, så det vat rigtig sødt af dem synes jeg. Trænerne gav mig også en fin lille fodbold, og en paraply med mit navn indgraveret. Og jeg vandt også "året udvikling", så jeg fik en fin pokal, et diplom, og jeg fik EastBay letters (En amerikansk ting, de bruger til at sætte på deres læderjakke fra skolen), og jeg fik nogle ting til at sætte på de bogstaver. Jeg fik så meget, og det kom helt bag på mig, men det var rigtig dejligt, dog har jeg ikke fået taget mig sammen til at læse noterne endnu :)

Efter det tog vi til en "End of the year" koncert på skolen, og de var helt vildt gode! Og efter det sidste nummer begyndte de alle at græde, fordi det var slut, og seniors går ud af skolen i næste uge, så det gik vidst op for dem, at det snart er slut..

Jeg har slet ikke været hjemme i dag, fordi jeg fik tidligere fri fra skole, så jeg kunne hjælpe Hailey med at købe gaver til trænerne og gøre klar til om aftenen.. Nu sidder jeg og skriver det her indlæg, og jeg har ikke lavet lektier eller noget som helst til i morgen, og klokken er 23, så det skal nok blive en hyggelig dag i morgen ;)

Lørdag tager vi til South Carolina, og vi kommer først hjem igen tirsdag, så det glæder jeg mig til!!!

Det hele er ved at komme alt for tæt på nu.... Det er slet ikke til at tro, at jeg sidder hjemme i Danmark om 25 dage, og der er kun 15 dage til at mor og Frank kommer over til mig :O Puha, hvor tiden går alt for stærkt lige nu, jeg er slet ikke klar til at tage hjeme endnu :(

Hold billede

Hailey og mig
Yasmin and I 

Mig og Astrid

Briana og mig

Taliya og mig

Fra koncerten

Fra koncerten

Heidi og mig

Mine bogstaver 

Min pokal

Min lille kasse med breve i 


Helena 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar