onsdag den 14. maj 2014

De sidste mange dage!

Det var hårdt at skulle starte i skole igen, puha da... Og noget kedeligt at vågne op til, i forhold til at vågne op i NY eller D.C. :) Jeg har rigtig meget kontakt med mange af dem, og de 7 stykker jeg var mest sammen med, skriver jeg med hver dag, og vi har skypet sammen 2-3 gange allerede, så det hjælper lidt på det hele.

Jeg havde prom om lørdagen den uge jeg kom hjem, men det for et helt indlæg for sig selv, så det må  i lige vente med. Men ellers har jeg blandt andet været til en Award Ceremony. Jeg fik en invitation henne i skolen, og som regel er det kun seniors der for invitationer til ceremonien, så jeg var meget forvirret over, hvorfor jeg skulle med. Jeg troede det var en meget afslappet ceremoni, men efter jeg havde snakket med et par stykker, fandt jeg ud af, at det var ret fint. Jeg havde slet ikke lyst til at tage afsted, og specielt ikke når jeg havde min historie eksamen næste dag.. Jeg ville helst bare læse op derhjemme, for jeg anede jo ikke, hvorfor jeg skulle til den ceremoni. Den første pris de delte ud, var fordi en dreng havde hjulpet en anden mand ud af en brændende bil, og jeg tænkte, at jeg slet ikke havde gjort noget i nærheden af det, så jeg blev endnu mere forvirret. Men ellers var der en masse Scholarships der blev delt ud, og så blev mit navn pludselig nævnt, og det var fordi jeg var den pige på fodbold holdet med de højeste karakterer, så det fik jeg en pris for. Og det var egentlig ret cool.

Fredag aften (2. Maj) var jeg til Mr. and Mrs. East bay, som er en body building konkurrence for elever på skolen. Jeg tog derhen sammen med Taliya, og vi mødtes med en masse derhenne. Der var faktisk rigtig mange henne at se. Jeg kendte 3 af drengene rigtig godt og en af pigerne, som var med i konkurrencen, så det gjorde det bare endnu mere sjovt, men alt i alt var det en rigtig hyggelig aften.

Søndag d.3 Maj tog vi i vandpark, og sprang over kirke igen :) Det havde regnet helt vildt både fredag og lørdag, men søndag var vejret helt perfekt, så det var en rigtig sjov dag i vandparken, og vi havde omkring 30 grader, så det var skønt.


Det var lige en lille smule nyt. Jeg har en masse andet at fortælle, men jeg har slet ikke tid til at opdatere for tiden ;)
Efter ceremonien

Mit trofæ

Mr. East Bay

Mr. East Bay

Mr. East Bay

Mr. East Bay
Mr. East Bay

Mr. East Bay

Mr. East Bay

Mr. East Bay

Me and Tyler
S'mores 

Vandpark 

Vandpark 

Vandpark 

Vandpark 

Vandpark 

Vandpark 

Vandpark 

Vejret :)


Helena



Ingen kommentarer:

Send en kommentar