søndag den 4. maj 2014

Dagen vi skulle sige farvel....

Efter vi havde fået vores fly informationer tog størstedelen af os hen til Erin's værelse, da hun skulle kører fra hotellet allerede klokken 4, så hun skulle være klar nede i lobbyen 3.45, og klokken var 12 da vi kom til hendes værelse. Vi hyggede os rigtig meget! Vi hørte musik, snakkede, skrev på hinandens t-shirts (vi havde næsten alle købt en hvid t-shirt, som alle så kunne skrive en hilsen på), vi gik til McDonald klokken 2 for at få en McFlurry, og da vi begyndte at blive en smule træt var klokken 3.30, så der var kun 15 min til at vi skulle sige farvel til Erin nede i lobbyen, så vi gik bare derned i stedet, og fik en kop te, og sad og ventede på at hun kom. Jeg tænkte, at det ikke ville blive så svært at sige farvel til Erin, for jeg var ikke super tæt med hende, men jeg snakkede med hende jævnligt. Men da hun kom ud af elevatoren og havde tårer i øjnene, begyndte jeg pludselig også at få tårer i øjnene, og inden længe stod vi alle sammen og græd, og vi havde et kæmpe gruppe kram, med de mennesker der var kommet ned for at sige farvel. Vi gik alle op på værelserne igen, og de næste der skulle afsted var klokken 6.30, og det var 2 af mine roomies, så de piger, jeg var aller tættest med! Vi sad bare og snakkede indtil det var tid til at de skulle mødes i lobbyen. Allerede da vi kom til elevatoren begyndte vi at græde, og det gik helt galt, da vi kom ned i lobbyen, og alle andre allerede var der. Det var en stor tude koncert ligesom 2 timer tidligere... Men denne gang da jeg havde sagt farvel, var der ingen at gå op at snakke med, for min anden værelses kammerat sov bare, og jeg gad egentlig ikke snakke med hende.. Men jeg var slet ikke i stand til at snakke, jeg græd bare hele tiden.. Det var så hårdt at sige farvel, især når man ikke ved om eller hvornår man kommer til at se dem igen, og den pige jeg var mest sammen med var selvfølgelig fra Australien.. Først gik jeg op på værelset igen med Tanya, Dean, Dima og Tom, og de græd også, men de prøvede stadig at trøste mig lidt, men de blev nød til at at gå tilbage til deres værelse, fordi de skulle være nede i lobbyen klokken 8, så de skulle tilbage for at pakke. Så da de var gået kom John (en af de voksne som var med på turen), fordi han ville lige tjekke på mig, og så tog han mig med ned til morgenmad for at få mig til at tænke på noget andet. Det lykkedes meget godt indtil det næste hold kom ned med deres kufferter.. Så begyndte vi at skulle sige farvel igen, og denne her gang skulle jeg sige farvel til resten af min "gruppe", og da jeg så deres shuttle køre væk var jeg så ked af det, det føltes som om jeg mistede små stykker af mit hjerte hver gang.. Og nu er der sikkert en masse der tænker, at jeg lige må tage mig lidt sammen, og at jeg over reagere, når jeg kun har kendt dem i en uge, men i har ingen anelse om, hvor meget vi bare alle sammen klikkede, og hvor meget vi bare alle var en stor familie, så forestil jeg hvordan det ville være at sige farvel til jeres familie medlemmer en efter en, og stå tilbage helt selv.. De andre der var tilbage på hotellet sammen med mig var en lille flok, som eg ikke havde snakket så meget sammen med, og de tog alle sammen ud for at shoppe eller se nogle ting, for vi havde ca. 3 timer før vi skulle med vores shuttle, men det var jeg slet ikke i stand til. Så jeg gik til McDonald's for at få en McFlurry og en Cola, og så gik jeg tilbage på hotellet og ringede til min mor først for at snakke med hende, og så ringede jeg til Haley bagefter. Det var så underligt at være helt selv inde på det værelse, når der altid var fuld knald på derinde.. Jeg så high school musical i håb om at få en lille lur, siden jeg nærmest ikke havde sovet, men jeg kunne ikke engang sove. 
Jeg var bare helt tom inden i, og jeg tror lidt det var en blanding af, at jeg lige havde sagt farvel til dem alle, vi havde ikke fået søvn, og mine øjne sveg fordi jeg havde grædt så meget.

Men endelig kom vores shuttle, og jeg kom med mit fly, og Haley var der til at hente mig i lufthavnen, og det var godt at se hende igen :) 

Vi tog direkte til centeret for at få min kjole tilpasset, fordi prom var om lørdagen. Da jeg kom hjem tog jeg et bad og hoppede direkte i seng, selvom klokken kun var omkring 8.

Her er billeder fra andres kameraer 

Jacinta og mig i Philadelphia 

Tanya, Julia, Shirly, mig og Jacinta 

Tanya og mig

Julia, mig og Jacinta

Mig

En flok foran the Capital Building

Jacinta og mig

Hele gruppen foran George Washington's hus

Hele gruppen på Time Square

Tanya, mig, Julia, Shirly, Lucile og Fah

Lucile, Fah, Julia, mig og Shirly

Mig, Julia, Shirly og Jacinta

Vi kunne ikke udtale hans navn, så vi kaldte ham Tim (Russia) og mig

mig

mig

Fah, Yein, mig, Julia, Erin, Jiwon, Shirly og Jacinta

Riccardo, mig og Jacinta

Gruppen foran den fede bus i NY

Jiwon, Yein, Jacita, mig, Shirly og Fah

Gruppen foran et memorial 

Vi tager billeder med en politi betjent 

Julia, mig, Jacinta og Tanya

Jacinta og mig

Jacinta, mig og Shirly

Jacinta og mig

Christian, Julia og mig 

Jacinta, Tom og mig

Julia, mig, Tanya og Jacinta 


Helena 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar