fredag den 4. april 2014

"Alt skal gå i mod Helena uge"

Så denne her uge har været forfærdelig... Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde altså. Der har selvfølgelig også været nogle gode ting ved denne her uge, så ikke alt er helt skidt :) Men det her indlæg kan måske godt virke lidt depri.

Først så gad min MacBook ikke at starte mere, så vi tog den til Apple store, og de blev nød til at slette ALT på den, så alle mine billeder er væk :( Så en af dagene kom jeg i skole med hvide bukser på (de første hvide bukser jeg har eget tror jeg), så får jeg en kæmpe brun plet midt på numsen, så det ud som om jeg har skidt i bukserne.. Så jeg lånte shorts af 3 forskellige piger den dag... Så havde vi også 4 tests den dag. Og så i dag, tabte jeg min mobil for 4566 gang, og skærmen gik i stykker, og selvfølgelig havde jeg lige sagt nej til forsikring for 4 dage siden! 

Men men men, den gode ting er at jeg ENDELIG har bestilt min prom kjole!! Og jeg fik hilst på en stor del af min familie i dk på farfars fødselsdag, så det var dejligt :)

Så har jeg forresten også modtaget planen for når jeg skal til D.C. Og NY om 12 dage!!! Men jeg skal flyve fra Tampa til Los Angeles, og så derfra og til D.C. Hvilket ikke giver mening overhovedet?? Men jeg glæder mig nu bare helt vildt!! 


Helena 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar