fredag den 11. april 2014

De sidste par dage

Denne her weekend var en travl en af slagsen, eller det er de jo alle faktisk, men vi havde en masse ting planlagt for weekenden. Fredag efter skole og arbejde tog vi til Arena Football i Tampa, hvor vi havde Club Lounge billetter, så vi havde fri mad og drikke og vi sad i læder sæder ;) Arena football, er meget lige som almindelig football synes jeg. Banen er bare mindre, og der er ikke så mange mennesker på banen, men ellers synes jeg nu meget at det er det samme, men det synes de andre langt fra at det var.

Lørdag tog vi i poolen fra morgenstunden og badede lidt og bare slappede af, og så trænede vi to gange den dag endda. Så begyndte vi at gøre os klar til at tage til baseball kamp. Jeg var ikke helt vildt begejstret for baseball kampen, fordi jeg har været til en før, og det var meget forvirrende synes jeg, og der skete ikke rigtig det store. Men det her var min første Tampa Bay Rays kamp, og den var vildt sjov! Vi havde alle Rays trøjer på, og før kampen startede tog vi op for at se rokker, fordi det har de inde i stadiummet, så vi fik lov til at røre dem. 

Jeg forstod faktisk spillet denne her gang, og jeg havde jo set dem spille på tv før, så jeg havde også nogle spillere jeg godt kunne lide, og nogle jeg knap så godt kunne lide, så det gjorde det måske også lidt sjovere, og i det hele taget var jeg bare vildt positivt overrasket over, hvor sjovt jeg havde det.

På vej hjem blev vi nød til at køre gennem ghettoen, og vi havde ikke nok benzin på, så vi blev nød til at tanke i ghettoen. Vi var de eneste hvide mennesker der var, og vi var ikke særlig trygge ved det, så Mike gik ud for at tanke, og så skulle han gå ind i butikken for at betale, og imens han var derinde kom der en sort mand hen og bankede på vinduerne, og Mike kom ud og skubbede ham væk fra bilen, og så kørte vi ellers væk derfra. Det var vildt skræmmende, og det var en af de der "wow" oplevelser. For det første skræmte det mig helt vildt, og men da vi var kommet ud derfra, tænkte jeg bare, hvor er det vildt at nogle mennesker lever sådan nogle steder.. Det er noget jeg overhovedet ikke tænker over hjemme i Danmark, fordi hjemme i Danmark ser man ikke folk under så dårlige omstændigheder. Så hvor er jeg taknemmelig for, at jeg bor i et hus, har eget værelse, går i skole, og oven i købet har muligheden for at gå i skole på den anden side af jorden, og har min familie og venner.

Men nok om alt det, vi besluttede os for at springe over kirke, hvilket er sket ret tit her på det sidste, men jeg klager ikke det mindste :) Søndag stod egentlig mest på at lave lektier, gøre klar til ugen og så var jeg sammen med Hailey og fire andre af hendes venner, og vi tog i centeret og ud at spise bagefter, og jeg tror jeg var hjemme omkring 22, men jeg havde sådan en sjov aften, og hyggede mig rigtig meget, så det var super dejligt! Haley var desværre blevet syg, og hendes forældre kom og var ved os fra søndag-onsdag, så det var lidt træls for dem..

Mandag blev Haley og Mike hjemme fra arbejde fordi de begge to var syge. Men den dag skulle vi ud at køre segway i Tampa, som var Liam's fødselsdagsgave fra hans bedste forældre, og det var vildt fedt! Man lærte hurtigt, hvordan man styrede dem, og så kunne vi ellers suse rundt og se en masse. Vi så bl.a. University of Tampa, og kørte rundt på campus, og vi var inde i bygningen og kigge, og jeg blev helt forelsket i det sted. Det var simplethen så smukt!
    Men på vej hjem begyndte jeg desværre at få det lidt dårligt, og jeg havde delt sodavand med Haley hele fredag og lørdag, så jeg havde lidt set den komme, når nu hun var syg, men de blev hjemme fra arbejde igen tirsdag, mens jeg tog i skole, men da jeg kom hjem fra skole tirsdag gik jeg direkte i seng, og her har jeg stort set lagt lige siden med feber og bare generelt ondt i overalt, men jeg regner med at tage i skole i morgen (fredag) selvom jeg stadig ikke er helt på dupperne, men jeg bliver nød til at tage hen og få alle mine lektier, og alle de ting jeg missede, for næste uge tager jeg jo til NY onsdag, og så misser jeg en hel uge igen, så for ikke at komme helt bagud, bliver jeg nød til at få noget af det nu.

Men det var vidst alt for denne gang, næste gang i hører fra mig bliver måske når jeg er på vej til NY.



















Helena 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar