lørdag den 19. april 2014

Day 3

I dag var det min fødselsdag :))))) 
Og jeg undskylder for, at jeg ikke har svaret hele dagen, men jeg har slet ikke haft tid.

Vi var i dag ude ved "kirkegården", hvor de amerikanske soldater bliver begravet. Det var helt vildt, og se alle de mennesker der døde i krig. Det var række på række med gravsten, og det var så langt man kunne se, så det var ret vildt. Efter det tog vi hen for at se et memorial mere, men det var ikke helt så spændende, og jeg var mega sulten, så kunne ikke koncentre mig... Men vi tog til centeret bagefter og spiste, og så shoppede vi lidt selvfølgelig. Efter det tog vi hen for at se George Washingtons hus, og den kiste han ligger i, og det tog vildt lang tid! Men så længe jeg er i selskab med den flok, så går det hele nok. 

Vi tog til madame tussouds om aftenen, hvor de har voks figurer af alle mulige kendte, som man så kan tage billeder med, så der brugte vi lidt tid, og efter det shoppede vi lidt mere :) Vi havde en reservation på Hard Rock Cafe til aftensmad, og der sang de endnu en gang fødselsdags sang for mig. Tjenerne kom og hentede mig, og tog mig med over på den modsatte side ved baren, så alle kunne se mig, og så begyndte hun at råbe alt mulig, og pludselig sang de fødselsdags sang, og det var ikke bare min gruppe, det var hele restauranten, så det var vildt fedt! Og jeg fik en is til dessert af dem. 

Da vi kom hjem til hotellet, ville vi egentlig bare smutte i seng, men nææ nej.. Vi er "party rummet", så der er altid mange folk over ved os, og der sover altid ekstra folk inde på værelset, men det er også hyggeligt nok en gang i mellem, men andre gange vil man bare gerne være selv, og sove! 

Men jeg har i hvert fald haft en rigtig fed fødselsdag, som jeg sent vil glemme! 

Jeg beklager, men de fleste billeder ligger stadi på mit kamera.. Men der er nogle få 





Helena 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar