tirsdag den 21. januar 2014

Vinteren er kommet til Florida

Jeg har helt glemt at fortælle om, at vi har haft vinter i Florida, og vi stadig for vintervejr en enkelt dag eller to om ugen.

Den første uge i skole efter ferien var det vildt koldt nogle dage, der var helt ned til 2 grader, som er det koldeste i flere år i Florida! Og selvfølgelig skulle vi spille fodboldkamp den aften.. Vi havde allesammen ski undertøj på, handsker, ørevarmer og halstørklæder, og vi havde alle bragt tæpper med til kampen, så når man var på bænken, kunne man sidde under tæppet, og vores kantine dame havde lovet os gratis varm kakao, fordi det var så koldt, så man kunne bare gå over at hente varm kakao. De fleste gjorde det godt nok mest for at holde hænderne varme, men det var nu meget lækkert. 

Jeg har ikke medbragt noget vintertøj overhovedet, så jeg har lånt en masse varmt tøj af Haley, fordi det er pisse koldt om morgenen når man skal hen til bussen! Men når man skal hjem er det varmt, så der har man alt det ekstra tøj at slæbe på, så det er lidt træls.. Jeg glæder mig bare til at det bliver varmt igen, og jeg mener Florida varmt igen :) 

Her kan i se, at vejret kan være nogenlunde og vupti, en dag så er det pisse koldt...

Mig og Amber

Hailey, mig og Taliya før kampen

Taliya og mig

Hailey, Taliya og mig 

Hailey, mig og Janelle

Mig og Sarah

Mig og Tati

Sarah, mig og Tati




 Helena



Ingen kommentarer:

Send en kommentar