fredag den 20. december 2013

Syg

Så onsdag eftermiddag kort før vi havde en kamp, begyndte jeg at få voldsomt ondt i maven.. Jeg troede bare, at det var de sædvanlige menstruations smerter, så jeg tog noget mod det, og noget der svarer til panodil, men efter 45 min havde jeg det stadig rigtig dårligt, og det gjorde så ondt, at jeg helst bare ville stå stille, og ikke trække vejret (jeg ved godt det ikke er muligt), men det gjorde så ondt, hver gang jeg bevægede mig det mindste! Pludselig kunne jeg mærke, at jeg skulle kaste op, så jeg løb ind på toiletterne, og da jeg kom ind, kunne jeg høre, at der var en anden i gang med at kaste op, og så kastede jeg op, og så kom en helt tredje pige fra holdet og kastede op.. Så jeg troede egentlig bare, at det var en omgangs syge vi havde fået på holdet. Men de andre piger havde det fint efter, de havde kastet op, og jeg havde stadig væk sindssyg ondt i min mave! Jeg følte mig ikke syg, det gjorde bare ondt!

Jeg vågnede så torsdag morgen, og jeg havde stadig ondt.. Haley sagde, at jeg skulle blive hjemme, og hvis jeg blev ved med at have ondt, tog vi til lægen. I løbet af torsdag blev det værre og værre, og det eneste jeg gjorde, var at ligge i min seng og kigge ind i væggen, fordi jeg ikke ville bevæge mig, og jeg fik feber, så da Haley kom hjem, tog hun mig til lægen, og lægen mistænkte det for at være blindtarmsbetændelse, så vi blev sendt videre på skadestuen. På skadestuen var de rigtig søde! De tog en masse prøver, og de foretog tre slags skanninger. Til dem af jer der kender mig godt, ved i, at jeg ikke er så glad for nåle.... Så da jeg skille have taget blodprøve, var jeg ikke særlig begejstret.. Heldigvis var det en rigtig sød man, som tog blodprøverne, og han jokede rundt, så det var slet ikke så slemt! Men da han sagde, at nålen skulle blive siddende i, fordi jeg skulle have drop, blev jeg noget stille..

Efter en 5-6 timer på skadestuen, havde de endelig fundet ud af, hvad der var galt. Det var heldigvis ikke blindtarmsbetændelse, men "bare" cyster/svulster på mine æggestokke. Jeg fik noget stærkt smertestillende i mod det, og så regnede de med, at det ville gå i sig selv i løbet af de næste par dage, så alt jeg lavede fra onsdag aften til mandag morgen, var at ligge i min seng, og bevæge mig mindst muligt! Nogen af jer tænker måske, at så ondt kan det da heller ikke gøre, men det siger jeg jer, det føltes som om, at nogle stikkede mig med en kniv i maven, hver gang jeg bare som så meget tænkte på at røre mig!

Heldigvis er jeg ok nu, og klar til julen :)

Ellers er vejret stadig skønt her! Det er vildt koldt om morgenen, men vi får op til 30 grader de næste fire dage :)
Afslapning 

Mig og Olivia

MADDDD før vores kamp

Taliya og mig (og Taylor i baggrunden)

Fra sygehuset
Min smukke kjole

Taliya og mig igen....

Har fået en hel masse gaver hjemmefra, DET ER DET BEDSTE JEG VED!!! TAK!!!

Jackson og Liam ville have "slumber party" i min send den anden dag,
så de tømte vores kæmpe slikspand ud min seng, og begyndte at hoppe rundt,
så jeg ved ikke, om i kan forestille jer det, men der er slik/suger überall ! 

Og lige et billede mere :) 
Helena 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar