fredag den 20. december 2013

December






Så jeg har egentlig ikke lavet noget specielt det sidste stykke tid, men da nogen (Frank og Celine), var begyndt at blive bekymret, fordi der ikke var noget nyt indlæg, tænkte jeg, at jeg nok kunne finde lidt at fortælle ;)

Jeg troede december måned ville blive hård, men overraskende nok har den ikke været så slem, nok mest fordi jeg har haft travlt. Min mor og Frank har været så søde, at sende chokolade julekalender til Liam, Jackson og mig, så det er det første vi gør om morgenen, og drengene har allerede spurgt, om jeg vil sende en til dem næste år, så det er et hit :) ellers har jeg jo min egen pakke kalender, som jeg hygger mig med, og en af dagene var et kalenderlys. De havde ikke hørt om det før, så jeg forklarede egentlig bare, at det er en nedtælling til jul. Men her den anden dag var vi to dage bagud, og Jackson blev helt vildt sur og ked af det, da han fandt ud af det, fordi jeg havde forklaret ham, at julemanden ikke kom før, vi havde brændt lyset ned, så da vi var to dage bagud, troede han, at julemanden kom to dage senere, det var lidt sødt. 

Ellers har jeg bare brugt flere penge på julegaver.. Nu har jeg jo pludselig en ekstra familie, som om dem jeg havde i dk ikke var nok :) Ej, det er nu meget hyggeligt, at gå og købe gaver, men svært! 

I hverdagen står den bare på skole og fodbold, så det er intet nyt i det :) Hailey og Taliya er nærmest mine "søstre" nu, jeg deler tøj med dem begge to, og jeg har en tandbørste hjemme ved Hailey, så det er meget rart "endelig" at have fundet nogle tætte og rigtige veninder.

I skolen har vi dog haft besøg at en kvinde fra en kristen gruppe som fortalte om, hvorfor man ikke skal have "samleje" før ægteskab, og vi hørte på det i tre dage! Og om at Gud ville straffe os, hvis vi ikke kunne modstå fristelsen ligesom Eva... Så jeg har fået nok Gud de sidste par dage.. I det hele taget, er det meget svært for mig alt det med det kristne. Selvfølgelig er jeg kristen, men jeg tænker ikke på Gud hver dag, som de fleste kristne gør her. Og nogle gange er det lidt for meget, men det er jo op til dem, hvad de vil og ikke vil. 

Taliya, mig og Haley
Team billede
Når vi skal køre fra den ene bane til den anden bane, er vi altid flere mennesker i bilen,
end hvad der er plads til, så vi ligger tit i baggagerummet :)
(Det er ca. 300-400 meter på en grusvej, så det er ikke farligt :))
Astrid, Michelle og mig 
Mig og tati
Der er en pige på skolen, som kan lidt dansk, så hun har skrevet nogle ting ned, som hun ved :) 
Taliya og mig 

Helena 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar