onsdag den 27. november 2013

Soccer

Som sagt har jeg rigtig meget at lave for tiden, og jeg elsker det!

I tirsdags havde vi en kamp, så jeg blev på skolen, sammen med de andre piger efter vi fik fri, og hyggede indtil vi skulle spille. Vi vandt kampen 8-0, og vi stoppede endda før tid. Herover stopper man åbenbart kampen så snart et hold kommer foran 8-0, så vi kunne komme før hjem, hvilket var dejligt!

Torsdag havde vi en kamp mere, som var på udebane. Så jeg blev igen efter skole, men Hailey (min veninde fra holdet) og jeg tog hen på posthuset for at hente en pakke, som min mor og Frank havde sendt mig, og mens vi var derhenne ringede en af pigerne fra holdet, og fortalte at kampen var blevet aflyst på grund af, at det andet hold havde fået lus. Jeg kunne ikke lade vær med at grine, jeg har aldrig hørt om, at en kamp bliver aflyst pga lus!!! Men det generede mig egentlig ikke, for så kunne jeg komme ordentlig tid i seng :) Hailey og jeg kørte i stedet ud og spiste aftensmad sammen, og fik frozen yogurt bagefter, og jeg var såååå mæt. Da jeg kom hjem, åbnede jeg min gave, som jeg havde modtaget, og det var en pakkekalender fra mine dejlige mor og papfar :))))



Sidney, lily og mig 

Mig og Taliya

Allie, mig, Taliya, Arianne, Sarah, Sarah og Tati

Taliya og mig

Henter min pakke på posthuset 

Haliey og mig 

Frozen yogurt

Min pakkekalender :)))))

Mine fine projekter i ceramics 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar