søndag den 3. november 2013

Shopping

Så i dag (lørdag), var vores plan at tage til stranden, men vi vågnede alle sammen ved lyden af virkelig voldsom regn, så den plan var hurtigt ødelagt... I stedet spurgte Haley, om jeg ville med ud at shoppe, så jeg kunne begynde at købe julegaver, som jeg kan sende hjem :) Den var jeg helt med på, så jeg begyndte at kigge efter et andet center end det vi plejer at tage til, og jeg fandt et outlet center ca. 30 min fra, hvor vi bor, så det besluttede vi os for at prøve.

Der er virkelig ikke ord til at beskrive hvor stort (!!!!), og hvor billigt (!!!!!) alt var i det center, 110 % mit nye yndlingssted! Vi var i 6-7 butikker og vi fik en is på et tidspunkt, men det tog os 4 timer!! Og hele centeret har 130 butikker.. Vi blev hurtigt enige om, at vi skulle komme tilbage igen på et andet tidspunkt, for centeret er delt op i 4 bygninger kan man kalde det, og vi var kun i den ene! Men i hvert fald fik jeg købt nogle lækre ting, men jeg blev også en hel del fattigere :( Jeg skulle have nogle lange bukser, og sweatre da vinteren snart kommer, og mine sewatre skal fungere som min vinterjakke, og jeg købte et par converse, fordi jeg kun har et par lukkede sko herovre, resten er sandaler. Men jeg kom også til at købe en taske og en t-shirt. Jeg fik dog også købt 3 gaver til at sende hjem, hvilket var grunden til vi kom, så det var meget godt!

Mine nye converse
Alle poserne 
Min nye taske :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar