lørdag den 16. november 2013

NHL

Torsdag var en helt normal dag, hvor jeg egentlig bare glædede mig til fredag, indtil Haley skrev til mig, at Mike havde fået billetter til "the lightning" kampen, som er Tampa Bay's hockey hold. Det gjorde pludselig dagen lidt mere spændende!

Til træning ved jeg seriøst ikke, hvad der skete, jeg tror at vores trænere er ude på at slå os ihjel! Vi løber hele tiden, og ikke nok med det, så skulle vi også spille træningskamp mod drengene, som er mega store og hurtige og de er bare skræmmende! Seriøst en af drengene luntede nærmest og jeg kunne ikke følge med ham!!! (men han var også African American så det forklarer en del).

Jeg nåede kun hjem og i bad før vi tog afsted til hockey kampen, og igen valgte jeg ikke at læse op eller lave lektier, ups.. Men under kampen fik jeg en besked fra en af mine lærer om, at testen var rykket så det var heldigt! Men det stadium.. Jeg siger jer, at det var stort! Den flad skærm de havde, var nærmest på størelse med et hus jo! Men deres stadium, er også kendt for at have den største skærm af alle.
    Vi sad faktisk helt øverst oppe, men fordi det er bygget så stejlt, var det nærmest som at se kampen ovenfra, hvilket var ganske udmærket, og især når man havde de sæder at sidde i! Er du gal de var dejlige! Dog var der ingen steder man kunne stå op og man måtte ikke have trommer derinde, så det var langt fra det samme som i SE arena. Og for at være ærlig, så er stemningen i SE arena bedre end her, og meget mere intimt, fordi den er så lille i forhold her! Men jeg så 2,5 slåskamp, hvor de smed handskerne og begyndte at slå, ret sjovt!

Det var rigtig hyggeligt til kampen, og igen var det dejligt at lave noget, så jeg får tankerne væk fra DK



Stadium

Tre ismaskiner :O

Slåskamp

Slåskamp

Tjek storskærmen ud!!!!!!

meee


Helena

Ingen kommentarer:

Send en kommentar