lørdag den 2. november 2013

Fredag

Jeg starter lige med at sige, at jeg var syg torsdag, så jeg tog ikke i skole der.. Jeg havde det så dårligt, at jeg heller ikke tog ud og "trick or treat" (få slik), men i stedet blev hjemme, og så gav slik til dem der kom og bankede på..

I dag (fredag), er jeg stadig syg.. Men jeg havde 3 store tests, som jeg skulle tage, og jeg kunne ikke overskue, at skulle bekymre mig om den weekenden over, så jeg tog i skole, og fik taget alle mine tests. Jeg tog også til træning bagefter, selvom min træner sagde, at jeg ikke skulle komme, fordi jeg havde feber. Men jeg kom alligevel, fordi vi kun skulle træne i en halv time, og resten af tiden skulle vi beslutte hvilket design vi skulle have på vores t-shirts og sweatre. På vores High school er det sådan, at du kan sælge din t-shirt. Så fx hvis jeg sælger en t-shirt til en fra skole, får de en t-shirt med det design vi har besluttet, og der står soccer på, og bagpå er vores navn og nummer. Så sig endelig til, hvis nogen af jer, har lyst til at købe en. 

Da jeg kom, var min plan at tage et bad, og så tage en lur, for jeg havde det stadig ikke super godt.. Men lige da jeg skulle til at tage en lur, spørger en af fodbold pigerne om jeg ikke vil med til football kampen på skolen i dag, da det var den sidste hjemmekamp. Så jeg besluttede mig for at tage med til kampen, og vi kørte forbi Buffalo Wild wings og fik aftensmad, som jeg tog med ind til kampen. Det var første gang i denne her uge, at vi fik fastfood, så det er meget godt klaret :) Jeg havde lige købt en af de t-shirt, som jeg fortalte om før fra en af football spillerne, så jeg kunne have den på i dag, hvilket er virkelig fedt, for så viser man sin "school spirit" lidt mere. Jeg havde det super fedt til kampen, og jeg var sammen med Hailey hele tiden. Hun er nok min bedste veninde herover. Hun er en af pigerne fra soccer, og hun er senior, så et år ældre end mig. Det er som om, at vi har kendt hinanden hele tiden, og vi forstår hinandens humor (og jeg forstår hendes! Har ellers haft svært ved at forstå deres humor herover, da den er meget anderledes!). Jeg er rigtig glad for at have mødt hende, og hvis hun ikke skal arbejde næste lørdag, skal vi have en sleepover :) 
    En af de andre gode ting ved at tage til football kampene nu, er at jeg kender mange flere, så jeg møder tit nogen, at sige hej til, eller stoppe op og snakke med, og det er virkelig super fedt! For det har jeg savnet! 

Jeg er lige kommet hjem fra kampen nu, og jeg ser film med Mike, eller er på vej i seng nu, men vi så en film. I morgen kan vi sove længe, fordi der ingen kampe er, så det bliver skønt! Og ellers skal vi til stranden i morgen! Tænk engang, jeg skal til stranden i morgen, og det er den 2. November, det er virkelig underligt!!! Men jeg klager skam ikke, og savner bestemt ikke det kolde vejr eller vinterjakken! :) 

Vores Halloween slik til dem der kom forbi
Mig og Haley til football kampen
Mig og Haley til football kampen igen 

Mig, Michelle og Haley til træning 

Yvette (A girl from my english class) and me 




Helena 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar