fredag den 18. oktober 2013

De sidste par dage

Hej igen !
De sidste to indlæg (det med homecoming og så det her) har været på vej i lang tid, men nu får i dem :) Bare lige så i ved det, så tjekker jeg ingen af mine indlæg igennem, så hvis der er stavefejl osv, må i tage det med.

Mandag var bare en helt almindelig dag i skolen, med træning i to timer bagefter. Træningen er begyndt at være meget sjovere, nu hvor vi er begyndt at være mere som et hold, selvom der stadig er try outs, men jeg hygger mig rigtig meget med pigerne, og selvom vi løber konstant, så er det hele lidt sjovere når man har nogen at snakke med, og når vi er begyndt at lave øvelser med bold bliver det også sjovere!

Tirsdag var en vildt stressende dag i skolen... På fredag har vi "end of the first 9 weeks", så der får vi en samlede karakter i hvert fag, og det gør alle er stort nummer ud af, så jeg havde en masse projekter, som jeg skulle have gjort færdig i går, så jeg nåede ikke at få lunch... Jeg er så glad for, at jeg har meldt mig til fodbold, og jeg er næsten sikker på, at jeg er på holdet, fordi min træner tog mig til side efter træningen og spurgte om jeg havde noget i mod at være målmand i en af kampene for ingen af vores målmænd kunne den dag, og de vidste jeg havde spillet håndbold, så de gik ud fra, at jeg kunne være målmand... Jeg sagde, at jeg kunne prøve, men det er ikke noget, jeg er videre begejstret for, fordi jeg er bange for bolden når nogle af de gode piger skyder! Men han sagde, at det var mod det dårligste hold vi skulle møde, så vi må se :) men i hvert fald tager jeg det som et hint til, at jeg er på holdet :) Mike har fri hele ugen, så han tog Jack med i Disneyworld tirsdag, det er lidt vildt, at man bare kan tage til Disneyworld og så hjem igen :) 

Onsdag skulle jeg møde klokken 11, fordi alle  andre skulle tage en test, de skal bruge til college, og det skal jeg ikke, så det var dejligt :) Mig og Haley var selv hjemme onsdag og torsdag, da Mike tog Liam og Jack med til Disneyworld igen, og de overnattede der, så de kommer først hjem torsdag. Haley og jeg besluttede os for, at vi ville ud og spise, nu hvor drengene ikke var der, så efter jeg havde været til træning, kørte vi til et sted kaldet Panera, som både er en bager og en cafe agtig ting. Men jeg fik en halv panini og en halv cesar salat (er begyndt at spise meget cesar salat, når vi er ude at spise, fordi så føler jeg mig en smule sund, haha), og jeg mødte Haley (en pige fra mit fodboldhold) som arbejder der. Efter vi havde spist på Panera kørte vi til dairy queens for at få en blizzard når vi nu var selv hjemme, og jeg fik den, som jeg plejer med chokolade covered (kan ikke lige finde et ord for det på dansk) cheesecake og så i vanilje is med chokolade og karamel sovs! Det er det lækreste der findes på hele jorden! Jeg åbner en butik i DK når jeg kommer hjem, og jeg bliver rig i løbet af få dage, så lækkert er det! Og man kan selv bestemme hvilken størrelse det skal være, og størrelserne er det samme, som hvis man skal have sodavand, så jeg fik 0,4 liter is med alle de lækre ting i :) Jeg er virkelig afhængig, men det er så lækkert (og virkelig usundt) :)
    Da vi kom hjem, så vi en stand up dvd med Haleys yndlings stand up komiker, og han var vildt sjov, men jeg var så træt, og det var hun også, så vi faldt i søvn på sofaen, og jeg vågnede ved næsten at flade af sofaen, fordi vi ikke kunne være der begge to når jeg spjættede :)

Torsdag var en meget god dag, jeg hygger mig vildt meget i skolen, men samtidig så er det begyndt at blive hver dag, så der sker ikke så meget nyt som i starten, og det er lidt kedeligt, at alt bare er det samme, når man har været vant til 1000 nye indtryk om dagen.. I historie spurgte min lærer os tre udvekslingsstudenter (der er to tyskere og så mig) om det var okay, at vi havde om 2. verdenskrig i næste uge, eller om det var et meget sårbart emne, men vi sagde, at det var fint nok, selvom jeg er meget spændt på at høre, hvad de bliver lært herovre, for nogle af eleverne går rundt og laver heil hitler i cafeteriaet og griner, og bruger det som en måde at hilse på hinanden på, og det er meget underligt at se, for det gør vi i hvert fald ikke derhjemme! Men så er det godt, at jeg har fodbold efter skole, er virkelig, virkelig, virkelig glad for at jeg tilmeldte mig til fodbold! De fleste piger er vildt søde! Der er nogen som er meget bitchie, men dem er der vel altid nogen af, så jeg smiler bare til dem, og svarer hvis de spørger om noget, men ellers snakker jeg ikke med dem.. Til gengæld snakker jeg vildt godt med alle de andre på nær de 4 piger, som tror de er lidt mere end alle andre. Der er seks piger som er blevet sorteret fra, og jeg ved ikke, om der er andre, men jeg er ret sikker på, at jeg allerede er på holdet.
      Da jeg kom hjem fra fodbold lå der en pakke på min seng, og jeg kunne genkende min mors håndskrift så jeg blev mega glad!!!!!!! Jeg vidste, at jeg ville modtage et brev, men ikke en pakke, så da jeg så pakken, tænkte jeg, den er lidt for stor til at kun at være et brev, og da jeg løftede den, var den mega tung, så jeg skyndte mig at åbne den, og bum!!!! Der var et SE og HØR, et brev fra mor, frank og mads med billeder af dem og den fine terrasse, lakrids, matador mix, HAVREGRYN OG NESQUIK, så jeg kan endelig få mit havregryn med kakaopulver på til morgenmad, glæder mig sådan til i morgen tidlig, så jeg kan stå op og spise havregryn med nesquik :)))))))) Den pakke gjorde mig helt kuller, jeg kan slet ikke lade vær med at smile her til aften! Jeg blev så mega glad da jeg åbnede den pakke, og jeg begyndte helt at græde, da jeg læste brevet, men ikke fordi jeg havde hjemve, mere fordi jeg bare var glad for, at de stadig kan huske mig, og at se/vide alt er som det plejer at være! Og fordi det bare var så dejligt, at få noget der mindede om DK. Når jeg får hjemve er det som regel, fordi jeg er bange for at alle glemmer mig, mens jeg er her, og jeg er bange for at intet er det samme, når jeg kommer hjem, så jeg var glad for at se, at de ikke var nået meget længere med terrassen siden jeg tog afsted :))) SÅ TAK MOR, FRANK OG MADS!!!!!!! Det var lige, hvad jeg kunne bruge, og jeg har allerede spist virkelig meget af lakrids pakken og læst se og hør :) JEG ELSKER JER !
     Resten af min aften er gået på at læse op, da jeg har tests i morgen, og ellers har jeg set film med Mike og skrevet på bloggen, da jeg endelig fandt lidt tid :) Men nu er det vidst også tid til at gå i seng. I morgen skal alle have rødt på igen, fordi det er fredag, så det er ekstra school spirit dag, og jeg elsker de dage!!! Og har forresten forlænget weekend, så jeg skal først i skole tirsdag.

P.S JEG HAR DET SÅ GODT LIGE NU

Har ikke så mange billeder....

Meget poetisk, men så rigtigt 

Pakken med mors håndskrift :))

Indholdet af pakken :))


Helena 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar