fredag den 20. september 2013

Puha, godt det er weekend !

I dag har været den værste dag, i den tid jeg har været her... Jeg har været ved at bryde sammen så mange gange.. Så i kan godt forberede jer på et depri / muggent indlæg.

(har ikke rettet det igennem, så det må i bære over med)

Dagen startede fint ud. Men så kom jeg til min anden periode, som er pre-calculus (sine, cosine and tangens), og vi skulle have en test, eller faktisk to.. Jeg forstår ingenting i det fag, men løste testen så godt jeg kunne. Da jeg afleverede testen kiggede min lærer den igennem, og sagde at jeg manglede at svære på noget, og så sagde jeg, at det var det, jeg ikke havde lært endnu.. Og så begyndte han på, at det skulle jeg have lært i algebra 2 osv. Så siger jeg, at i DK, har vi ikke noget der hedder det, vi har bare matematik. Så spurgte han, hvorfor jeg så var i den klasse?? Lige der skulle jeg virkelig til at tage mig sammen for ikke at løbe grædende væk! Jeg har prøvet at skifte den lorte klasse så mange gange, men han har selv sagt (læreren) at jeg skal give det en chance, og så spørger han hvad jeg laver der?!? Men ja, jeg skulle svare de spørgsmål, og han forklarede mig hvordan man skulle gøre, men forstod det stadig ikke, fordi han bruger alle de engelske udtryk, og dem har jeg altså ikke lært efter kun at have været her to uger..  Så til sidst siger han ud over hele klassen, at vi skal blive ved med at lave de her opgaver til jeg forstår dem, og så blev de andre i klassen på en måde sure, for de gider ikke at lave dem, men hvad skal jeg gøre?? Jeg forstår ikke faget, og det er ham selv der ikke vil lade mig skifte.. Så kom tredje periode, og det er min hade klasse, der er ingen normale børn, de er alle fra ghettoen, og de er mørke og umodne, så jeg snakker ikke med nogen der (ikke for at være racistisk). Fjerde periode er min yndligs klasse, jeg snakker med rigtig mange der inde og vi skal "bare" lave ting ud af ler, men da jeg går ind af døren ligger der endnu en test på vores bord. Vi skal have en test om ler, og hvad ved jeg om ler??? Og så endda på engelsk?? Men jeg gættede stort set ved alle, og begyndte på mit ler projekt, og det fik mig i bedre humør! Jeg elsker når vi bare sidder og leger med ler og snakker. Vi er 3 piger og 4 drenge i den klasse der har det rigtig godt sammen :) så kommer jeg til 5. Periode, minsandten om vi ikke også skal have en test der!! Jeg var så tæt på, bare at pakke mine ting og tage hjem, mine øjne løb i vand, og jeg måtte bide mig selv i læben for ikke at bryde sammen.. Men jeg klarede også den test. Normalt er tests ikke noget problem for mig, men det er svært at have test efter at have ret her i to uger, og så 4 på en dag! Det er tit svært for mig at finde ud af, hvad de spørger om, fordi de bruger ord, som jeg ikke har lært endnu.. Endelig skulle jeg have lunch, og det var skønt!! Fik også købt min homecoming billet der! 7. Periode var også sjov, og jeg havde glædet mig til 8. Periode for der skulle vi lave vores egne t-shirt! Men da jeg kommer ind i klassen har læreren ikke gjort klar til det, fordi hun ikke havde tid til at hjælpe os i dag?? Og det forstår jeg ikke, for hun er ligesom lærer i den periode, hvordan kan man ikke have tid til at undervise??

Men alt i alt, har jeg bare været meget frustreret i dag, og har til tider følt mig meget ensom... Men når nu sidder jeg på vej hjem i bussen og skriver det her, og det føles godt at komme ud med det! 

Jeg skal heldigvis til football game i aften, og det glæder jeg mig til, så håber det bliver fedt! 

Har helt glemt at fortælle at jeg også var til football game på skolen i går, men det var andet holdet og i dag er der første holdet :) 

Og en postiv ting mere! Jeg skal ikke i kirke i weekenden, wuhu!! 


Jeg skriver nok et indlæg om i aften, eller måske ikke :) 


Det var alt for nu, og gud det var dejligt, at komme af med alt det her! 

Fra kampen i går


Mig og Anni til football kampen i går (hun er en tysk udvekslingsstudent)


Helena 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar