tirsdag den 10. september 2013

Første dag i Riverwiev

Så i går var min første dag i Riverview, og der var knald på lige fra morgenstunden af, skal jeg love for. Jeg vågnede omkring klokken 9, så gjorde jeg mig klar, og hentede morgenmad med Haley. På vej derhen skulle vi forbi min områderepræsentants hus, fordi han havde noget, som vi skulle bruge til skolen. Min områderepræsentant har selv en udvekslingsstudent fra Tyskland, men hende mødte jeg ikke da hun stadig sov. Efter vi havde hentet papirerne, skule vi hente morgenmad, og vi fik donuts til morgenmad...... Ikke at jeg ikke kan lide det, for jeg elsker (!!!!) donuts, især den donut med jelly and sugar! Men altså så ved man virkelig, at man er kommet til USA. Nå men vi kom hjem og jeg spiste to donuts til morgenmad, og så kørte mig og Haley igen. Vi skulle på en "walk-in-clinik" så jeg kunne få lavet et sundhedstjek (det er noget man skal have lavet, for at blive registreret på skolen. Efter det tog vi i AT&T for at købe en iphone 5 til mig, og der var vi i laaaang tid, fordi det koster meget at købe en iphone i USA, som man kan tage tilbage til Danmark, så vi skulle se, om vi ikke kunne finde en billig løsning. Det lykkedes ikke i første omgang, så vi kørte ud for at købe frokost, som vi så kunne tage med hjem. Vi fik frokost fra Wendy's (en burgerkæde), og de har 7 forskellige slags colaer!!!! du kan få en almindelig cocacola og ellers er der 6 andre colaer med forskellig smag, det er vanvittigt! Vi kørte hjem og spiste med drengene, og efter det snakkede jeg kort med mor og frank på skype, for jeg skulle lige høre dem ad, hvad jeg skulle gøre med den telefon. Det endte med, at mig og Haley kørte til AT&T igen, og vi fandt en billig løsning, så jeg har kun betalt 957 kr, for min iphone 5 :))))) Vi skulle ud og handle i noget der hed "Publix" lidt ligesom Føtex. Jeg siger jer, i drømmer ikke om, hvor mange forskellige slags chokolademorgenmads produkter de har, peanutbutter og generelt bare slik.. Jeg ville have groft brød, så jeg kunne få det med på madpakke, men det havde de ikke, hvad sker der???. Vi kørte hjem, læssede tingene af og opdagede, at vi havde glemt at få lavet en nøgle til mig, så vi hoppede ud i bilen igen, og hen til nogen, som kan lave nøgler. Efter det viste Haley mig skolen, og vi kørte hjem. Da vi kom hjem tog drengene, Haley og jeg i poolen og badede et stykke tid, og fik aftensmad, og så gik jeg direkte i seng. Jeg har aldrig været så glad for at ligge i en seng! Og jeg siger jer, at min seng, den er meeeegaaa lækker, det er helt vildt, kunne ligge her dagen lang :) Det var vidst min første dag, det kan godt være, det ikke lyder af meget, men det føles som om, jeg havde lavet ting for hele ugen, bare på en dag, og så foregår ALT på engelsk, det er ret trættende!


Klokken er 18.30 ved mig, og jeg går i seng nu... Jeg er simpelthen så træt efter første skole dag (skal nok skrive et indlæg om det senere).

Morgenmaden bestod af 12 donuts 

Min elskede BILLIGE iPhone 5 

I poolen
Min smarte nye nøgle 

Fik en mellem menu på Wendy's, der var en liter cola til! 
7 forskellige slags cola :O


Helena



2 kommentarer:

  1. 957 kr?! Hvordan bar du dig ad med dig? O:

    SvarSlet
  2. Jeg købte den på kontrakt, og melder mig ud af kontrakten når jeg skal hjem, og fordi jeg var udvekslingsstudent, ville han melde mig ud gratis :)

    SvarSlet